پیام فارس

آخرين مطالب

eservices.tamin.ir فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی|خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی/فیش حقوقی بازنشستگان مهر در دست افراد قرار گرفت اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، فیش حقوقی بازنشستگان یکی از موضوعات به شدت مهمی است که برای تمامی افراد سوالهای زیادی را ایجاد کرده است. افراد با ورود به سامانه مورد نظر خودشان میتوانند به اطلاعات شغلی علی الخصوص فیش حقوقی بازنشستگان خود دست پیدا کنند. فیش حقوقی بازنشستگان به شدت مهم است. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
سامانه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی eservices.tamin.ir چیست در پاسخ به این سوال که سامانه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی eservices.tamin.ir چیست؛ می توان پاسخ داد که سامانه خدمات غیر حضوری eservices.tamin.ir سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به مشتریان این سازمان، همچون دریافت گواهی کسر از حقوق، بدون نیاز به مراجعه حضوری به کارگزاری ها و شعب رسمی این سازمان، بر بستر فضای مجازی و از طریق سایت تامین اجتماعی تهیه و ارائه شده است.
ایجاد سایت سازمان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir از مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی در مسیر ارائه خدمات مناسب، از جمله صدور مفاصا حساب بیمه به مشتریان سازمان به صورت غیر حضوری بوده و در همین مدت زمانی که از ارائه آن می گذرد؛ توانسته است رضایت بخش زیادی از جامعه بزرگ مشتریان سازمان تامین اجتماعی را کسب نماید فیش حقوقی بازنشستگان از همین سایت قابل مشاهده است.

پیام فارس

ورود به سامانه اینترنتی تامین اجتماعی eservices.tamin.ir سازمان تامین اجتماعی، سامانه خدمات اینترنتی eservices.tamin.ir را جهت ارائه خدمات غیر حضوری، نظیر دریافت گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی به صورت اینترنتی، به امور بیمه شدگان تامین اجتماعی، فراهم نموده است. کاربران با ورود به سامانه اینترنتی تامین اجتماعی eservices.tamin.ir​؛ می توانند به صورت غیر حضوری از خدمات سازمان تامین اجتماعی مطلع شوند.
کاربران می توانند همانند تصویر زیر، در مرورگر اینترنتی با جستجو صحیح نشانی سامانه الکترونیک تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir جهت استفاده از خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی اقدام نمایند.
سپس شخص می بایست در مرحله بعدی بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نموده تا صفحه زیر راه یابد. در این صفحه شخص می تواند با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور به امکانات سایت دسترسی یابد.
با ورود به سایت درگاه خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی eservices.tamin.ir تمامی بیمه شدگان می توانند به راحتی جهت دریافت خدمت مورد نظر خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند./هیوا
خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی با هدف ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به سه گروه بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران راه اندازی شده است و به همین منظور نیز خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می کند. هر یک از سه گروه ذکر شده، می توانند خدمات خاصی را از این درگاه دریافت نمایند. در ادامه امکانات ارائه شده به این سه گروه معرفی خواهد شد.
بیمه شدگان
بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، ابتدا می توانند با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، روند مربوط به ثبت نام خود را در سایت eservices.tamin.ir انجام دهند. پس از ایجاد حساب کاربری، به بسیاری از خدمات غیر حضوری بیمه ای دسترسی خواهند داشت. در بخش بیمه شدگان درگاه خدمات اینترتنی سازمان تامین اجتماعی امکان دریافت سوابق بیمه ای، تمدید دفترچه بیمه و مشاهده اعتبار آن، دسترسی به خدمات الکترونیک و نسخه های الکترونیک، دسترسی به خدمات حمایت های کوتاه مدت و … وجود دارد که هر یک از این خدمات در بازه های زمانی مختلف می توانند برای بیمه شدگان مورد نیاز باشند.
کارفرمایان
یکی دیگر از بخش هایی که در درگاه خدمات غیرحضوری eservices.tamin.ir ارائه شده است، بخش کارفرمایان می باشد. در این بخش، کارفرمایان بیمه تامین اجتماعی به خدمات مختلفی دسترسی خواهند داشت که در گذشته به صورت حضوری به این افراد ارائه می شدند. همچنین بخوانید: دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی| فیش حقوقی بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح
به طور مثال در حال حاضر، کارفرمایان می توانند به صورت اینترنتی لیست حق بیمه را در سایت تامین اجتماعی ثبت نمایند. همچنین، امکان استفاده از خدمات مختلف دیگری از جمله دریافت گواهی پرداخت بدهی های ساختمانی، ثبت نام برای استفاده از خدمات الکترونیک کارفرمایان، مشاهده و اعتراض به بازرسی های کارگاهی، امکان استعلام بدهی کارگاه و … از طریق این بخش برای کارفرمایان فراهم شده است.
نکته حائز اهمیتی که کارفرمایان باید به آن توجه داشته باشند، این است که استفاده از هر یک از خدمات ذکر شده زمانی امکان پذیر است که کارفرمایان، ابتدا مراحل ثبت نام خود را در eservices.tamin.ir انجام دهند و سپس با حساب کاربری خود، از سایت استفاده نمایند.
مستمری بگیران همچنین بخوانید: eservices.tamin.ir فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی| فیش حقوقی بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح / 8 شرط ثبت نام وام بازنشستگان
یکی دیگر از خدمات اصلی که در eservices.tamin.ir به افراد بازنشسته و یا مستمری بگیر تامین اجتماعی ارائه می شود، مربوط به امور بازنشستگی و مستمری بگیری است. در بخش مربوط به مستمری بگیران سایت، امکان دسترسی به بسیاری از خدمات مربوط به این سازمان به صورت اینترنتی و غیر حضوری وجود دارد.
با وجود این درگاه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری اشخاص وجود ندارد و همین موضوع مشخص می کند که در این سایت، خدمات مختلف و متنوعی به مستمری بگیران ارائه می شوند. از جمله خدمات بسیار مهمی که در سامانه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، ای سرویس به مستمری بگیران و بازنشستگان ارائه می شود، امکان دریافت فیش حقوقی و حکم حقوقی می باشد. این دو خدمت، بیشترین کارایی و استفاده را در میان مستمری بگیران دارند.
اما خدمات دیگری در بخش مستمری بگیران ارائه می شوند که می توان به ثبت درخواست بازنشستگی، امکان صدور گواهی حقوقی، دسترسی به بخش نحوه محاسبه حقوق و مستمری بازنشستگی، اعلام شماره حساب بانکی مستمری بگیران برای دریافت حقوق، ثبت درخواست دریافت مستمری بازماندگان و … اشاره کرد.
مستمری بگیران مانند دیگر گروه ها، باید به عنوان یک شخص حقیقی در درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ثبت نام نمایند و از طریق ورود به حساب کاربری خود با کد ملی، از هر یک از خدمات ارائه شده در این سایت برای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی استفاده نمایند./سامانه ها
تغییر مهم در فیش حقوقی تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی امروز 16 مهر در اردیبهشت ماه سال جاری حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد که همسان سازی حقوق بازنشستگان امسال حتما اجرایی می‌شود.
در اردیبهشت ماه سال جاری حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد که همسان سازی حقوق بازنشستگان امسال حتما اجرایی می‌شود.
بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.شایان ذکر است؛ بر اساس مصوبه دولت (تصویر بپیوست)، تا زمان ابلاغ آیین نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان، میبایست ماهانه مبلغ ده میلیون ریال بصورت علی الحساب به هر بازنشسته پرداخت گردد که امیدواریم این مبلغ نیز، مجزا با حقوق و مستمری تیر ماه صورت پذیرد! همچنین بخوانید: eservices.tamin.ir فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی|خبر فوری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ صدور فیش حقوقی مهر ماه بازنشستگان تامین‌ اجتماعی
پرداخت حقوق و مستمری تیر ماه براساس حروف الفبا از بیستم تا پایان ماه واریز می‌شود.
بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به اپلیکیشن «تأمین من» یا سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir
پزشکیان گفت: بازنشسته‌ها بدون هزینه باید خدمات درمانی داشته باشند و حقوق شان بر اساس تورم زیاد شود.
مسعود پزشکیان در مورد وضعیت معیشت بازنشستگان اظهار کرد: بازنشسته‌ها بدون هزینه باید خدمات درمانی داشته باشند.باید بر اساس تورم حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم باید یک سری خدمات به آنها داده شود تا باقیمانده عمرشان را به خوبی و در آرامش طی شود. بازنشسته ها سرمایه هایشان هدر نرود. کارخانه ها و شرکت ها و ساختمان هایی که در اختیار بازنشستگان است، طوری باید مدیریت شوند که به بهره وری برسد نه اینکه ضرر بدهد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره علت واریز مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان یک بار در سال 1399 بر اساس تکلیف قانون برنامه ششم انجام شد. متناسب سازی برای دومین بار بر اساس تکلیف قانون برنامه هفتم انجام می شود که در هفته قبل ابلاغ شد. منابع مالی متناسب سازی هم در بخش دوم قانون بودجه پیش بینی شده است که در هفتم خرداد ابلاغ شد.
خبر واریز سه میلیون تومان به حساب شش میلیون و 800 هزار بازنشسته با واکنش سیاسی برخی افراد و جریان ها مواجه شد. داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در واکنش پاسخ داد: متناسب سازی حقوق بازنشستگان یک بار در سال 1399 بر اساس تکلیف قانون برنامه ششم انجام شد. متناسب سازی برای دومین بار بر اساس تکلیف قانون برنامه هفتم انجام می شود که در هفته قبل ابلاغ شد. منابع مالی متناسب سازی هم در بخش دوم قانون بودجه پیش بینی شده است که در هفتم خرداد ابلاغ شد.
غلامحسین قاسمی، کارشناس امور بازنشستگان، در این رابطه می‌گوید: تا زمانی که دستورالعمل و شیوه نامه همسان سازی اعلام نشود، نمی‌توان هیچ مبلغی را اعلام نمود.
به گفته او، به طور متوسط تفاوت حقوق بازنشسته با 90 درصد حقوق مشمول کسور شاغل در گروه‌های مختلف حقوقی1 تا 20 حدود 4 میلیون تومان تا حداکثر 8 میلیون تومان خواهد بود، بنابراین 40 درصد آن هم که قرار است امسال (سال اول) اجرا شود، حدود 1.6 میلیون تومان تا 3.2 میلیون تومان خواهد بود.
در اردیبهشت ماه سال جاری حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد که همسان سازی حقوق بازنشستگان امسال حتما اجرایی می‌شود.
به گفته وی، بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند. هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.
از سوی دیگر هفته گذشته داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه از نهایی شدن آیین نامه اجرایی همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با عنایت به تصویب آئین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان در جلسه روز یکشنبه (3 تیرماه) هیأت دولت، در روزهای آینده مبلغی به صورت علی الحساب در وجه بازنشستگان گرامی پرداخت خواهد شد تا پس از صدور احکام متناسب سازی، تسویه قطعی به عمل آید.
بر اساس اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعداد و ارقامی متفاوتی درباره مبلغ نهایی حقوق بازنشستگان اعلام می‌شد که رییس سازمان تامین اجتماعی هفته گذشته اقدام به شفاف سازی موضوع کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص کف و سقف حقوق بازنشستگان با افزایش‌های صورت گرفته توضیح داد: کف حقوق یک فرد دارای همسر و یک فرزند تحت پوشش، 10 میلیون و 90 هزار تومان است و سقف آن نیز 7 برابر حداقل دستمزد است./اخبار باما
فیش حقوقی بازنشستگان برای مهر ماه واریز شد پرداخت حقوق و مستمری مهر ماه مطابق روال براساس حروف الفبا از بیست و یکم تا پایان ماه واریز میشود
بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به اپلیکیشن «تأمین من» یا سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir
و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ نمایند./نواندیش
اندیشه معاصر
پایان/*
اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.
فیش حقوقی بازنشستگان

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/863858/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یارانه نقدی مهر ماه افزایش یافته است؟

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه 16 مهر / ترافیک سنگین در چالوس

سرقت 8 میلیاردی از خانه دوست صمیمی

سه عضو یک خانواده در آتش سوزی خودرو سوختند

تمسخر آرزوی صهیونیستیِ «اسرائیل بزرگ» توسط کمدین فلسطینی (زیرنویس فارسی)

بمناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) پرچم سبزحرم به اهتزاز درآمد+فیلم

پخش زنده بازی های فوتبال امروز یکشنبه 24 مهر از سایت تی وی + آنتن و آپارات

واریز یارانه مهر با یک تغییر بزرگ/ تعیین رقم یارانه نقدی با دهک بندی جدید

قیمت بیت‌کوین امروز 14 مهر

فال ابجد امروز سه شنبه 17 مهر 1403

بازداشت 9 مدیر و کارمند در پتروشیمی آبادان

نهادینه شدن اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان اردکان

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه17 مهر 1403

هنری در شهرستان اردکان شناسایی شده و با حمایت و نگاه ویژه مسئولان در راستای ارتقاء فعالیت های آنها اقدام خواهد شد

فال روزانه فردا چهارشنبه 18 مهر 1403 | رابطه احساسیم امروز هجدهم مهر 1403 چجوریه؟

قیمت محصولات ایران خودرو 17 مهر 1403 | لیست قیمت ایران خودرو امروز 1403/7/17

قیمت خودرو سایپا 17 مهر 1403 | قیمت پراید امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت سکه 17 مهر 1403 | قیمت سکه امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت طلا 17 مهر 1403 | قیمت طلا امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت دلار 17 مهر 1403 | قیمت روز دلار و نرخ ارز امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت نات کوین 17 مهر 1403 | قیمت لحظه ای نات کوین تلگرام امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت داگز 17 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن dogs تلگرام امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت راکی رابیت 17 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن راکی ربیت تلگرام امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت همستر کامبت 17 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن Hamster امروز سه شنبه 1403/7/17

کارت های روزانه پیکسل ورس امروز سه شنبه 17 مهر 1403

کد مخفی میم فای امروز سه شنبه 17 مهر 1403

کارت های روزانه ماسک امپایر امروز سه شنبه 17 مهر 1403

جواب سوال تایم فارم امروز سه شنبه 17 مهر 1403

کارت های روزانه پازل میجر امروز سه شنبه 17 مهر 1403

شوخی کمدین فلسطینی با آرزوی صهیونیستیِ «اسرائیل بزرگ» (زیرنویس فارسی)

17 مهر در دنیای علم چه خبر؟

رونمایی از بنری که قلب سرمربی را نشانه گرفت؛ مهر سکوت پپ گواردیولا در سوال هواداران

جزییات گفتگوی پوتین با پزشکیان در 20 مهر

انتشار بسته محتوایی «مقاومت اسلامی لبنان و شهید سید حسن نصرالله» در شبکه معارف اهل‌بیت(ع) به 20 زبان

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 17 مهر 1403

قیمت گوشی هواوی 17 مهر 1403 | قیمت گوشی های هواوی امروز 1403/7/17

قیمت گوشی شیائومی 17 مهر 1403 | قیمت گوشی های شیائومی امروز 1403/7/17

قیمت گوشی سامسونگ 17 مهر 1403 | قیمت گوشی های سامسونگ امروز 1403/7/17

پیش بینی دقیق آب و هوای استان‌ها تا 24 ساعت آینده؛ امروز دوشنبه 16 مهر

همان همیشگی؛ مروری بر مواضع رسانه‏‌های تندرو اصول‏گرا

حزب الله جنگ را به شهرهای اسرائیل کشاند

تشکر جوانان غزه‌ از مردم ایران

کودکان در طول روز به چند واحد میوه نیاز دارند؟

بلعیدن چند قرص به صورت همزمان اشکال دارد؟

اعلام کد بلوم امروز 17 مهر و 16 مهر؛ پاسخ تسک Token Burning: How & Why?

دریافت کنندگان نشان هنری فارس تکریم شدند

تقویم نجومی امروز سه‌شنبه 17 مهر 1403/ تقویم همسران امروز

6 تا از بهترین فیلم و سریال‌های کره‌ای «بائه سوزی»

فال روزانه واقعی سه شنبه 17 مهر 1403 | فال امروز شما

رونمایی از آلبوم موسیقی دیار هفت و چار در بروجن